Kdo je Gucci?

rodina

Gucci je dnes jednou z nejznámějších a nejvýznamnějších luxusních značek na světě, skutečnou světovou referencí v oblasti módy a doplňků a měřítkem moderního a inovativního podnikání.

Dům byl založen ve Florencii v roce 1921 a je proslulý eklektickými a moderními kreacemi, které představují vrchol italského řemeslného umění a jsou nepřekonatelné kvalitou, smyslem pro detail a nápaditým designem.

Dnes Gucci usiluje o redefinování luxusu pro 21. století, což je ambice, kterou od roku 2015 vede tandem kreativního ředitele značky Alessandra Micheleho a jejího generálního ředitele Marca Bizzarriho. Barevná, romantická, poetická a magická vize Micheleho se setkala s obrovským ohlasem kritiky a zároveň si vytvořila autentické emocionální pouto s mladšími zákazníky. Micheleho mnohotvárný přístup, poučený erudovanou interpretací kulturní a módní historie, úspěšně kombinuje dandysmus s italskou renesancí, gotickou estetikou a punkovým přístupem. K tomuto typu módy se hodí šperky.

Další články autora

Jak přestat prokrastinovat na vysoké?

Blíží se vám termín odevzdání práce a vy místo toho, abyste dělali svou práci, si...

Svářecí invertor: Jak vybrat ze široké nabídky to pravé?

Jestliže hledáte novou svářečku, výběr může být poněkud složitý. Je třeba zaměřit se na několik...

Kdo je Gucci?

Gucci je dnes jednou z nejznámějších a nejvýznamnějších luxusních značek na světě, skutečnou světovou referencí...

Expresní cviky, které fungují na oblast boků a pasu: Dostaňte se do formy ještě před svátky

Množství žen se právě během svátků tak trochu „opustí“ a dopřeje si mnohem více hříšností...

Nejnovější články

Jak přestat prokrastinovat na vysoké?

Blíží se vám termín odevzdání práce a vy místo toho, abyste dělali svou práci, si...

Svářecí invertor: Jak vybrat ze široké nabídky to pravé?

Jestliže hledáte novou svářečku, výběr může být poněkud složitý. Je třeba zaměřit se na několik...

Kdo je Gucci?

Gucci je dnes jednou z nejznámějších a nejvýznamnějších luxusních značek na světě, skutečnou světovou referencí...
- Reklama -PR článek